Speler rinah plaatste een bericht op 03/04 21:30 op het ZooValley Forum: Garantie????. Beantwoord hem op ZooValley en ruil met andere spelers

Ontdek Bee Lucky
Bee Lucky spel
Win een zuinige Oscal-smartphone
Ontdekken
Ontdek Master of Knives
Meester van messen
Wees de Ninja Master of Knives!
Ontdekken
Ontdek Fish A Prize - Jackpot
Aas en Fish A Prize spel - Jackpot
Win een hangstoel
Ontdekken
Ontdek Battle
Battle Booty Game
Win 5,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Word Search
Gemengde woorden
Vind de meeste woorden in dit spel met chef-kok Li van ZooValley !
Ontdekken

onderwerp:  Garantie????
rinah
22 
10/04/2008 14:33:41

MET DANK AAN U VOOR DE INFO.

thebranleur
55 
09/04/2008 19:21:06

Hallo Rinah,

ik had contact opgenomen met de klantenservice om hen dezelfde vraag te stellen, dus ik zal je precies vertellen wat ze me verteld hebben.

Meestal verstuurt hij de facturen nooit, maar als een van uw Winned Gifts meer werkt of als er een storing optreedt, neem dan contact met hen op om ze de Gift te sturen en ze zullen natuurlijk de verzendkosten in rekening worden gebracht.

Met vriendelijke groeten aan u

Thebranleur

rinah
22 
03/04/2008 21:30:46

Een snelle vraag aan de webmaster over hoe de gewonnen cadeaus te garanderen (wii, ps3, xbox, ds..........)?
Kunnen we bijvoorbeeld een factuur hebben? Bij voorbaat
dank voor uw antwoord.



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden