Speler fioo plaatste een bericht op 25/09 11:57 op het ZooValley Forum: mogelijk om" uw geschenk opnieuw te geven voor de roofspellen?. Beantwoord hem op ZooValley en ruil met andere spelers

Ontdek Battle
Battle Booty Game
Win 5,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Word Search
Gemengde woorden
Vind de meeste woorden in dit spel met chef-kok Li van ZooValley !
Ontdekken
Ontdek Fish A Prize - Jackpot
Aas en Fish A Prize spel - Jackpot
Win een hangstoel
Ontdekken
Kras Ticket Tutti Frutti
Aantal resterende tickets :9600 / 9600
Win 100,00 EUR
Ontdekken
Ying & Yang kraskaart
Aantal resterende tickets :12346 / 30000
Win 100,00 EUR
Ontdekken

onderwerp:  mogelijk om" uw geschenk opnieuw te geven voor de roofspellen?
fioo
25/09/2010 11:57:55

Hallo daar won ik een King als koning! Dus ik had de keuze uit verschillende KDO's of ik had een slechte klik en ik zou graag willen weten of het mogelijk is om de keuze weer te hebben? Dank u voor uw antwoord:

fioo
06/10/2010 12:40:58

Dank u voor uw antwoorden die ik bij de klantendienst heb gezien, mijn geschenk is gevalideerd (robot philips) sinds 24 september..... en aangezien er niets is terwijl ik nog een geschenk heb gevalideerd op de 24e die ik heb ontvangen ( klok)

calop06
611 
27/09/2010 22:02:12

Hallo daar won ik een King
als
koning! Dus ik had de keuze uit verschillende KDO's of ik had een slechte klik en ik zou graag willen weten of het mogelijk is om de keuze weer te hebben? Bedankt voor je antwoord:


Goede avond 🙋 Je hoefde niet

direct na het winnen van het spel je lot te kiezen. Inderdaad, je had het later kunnen kiezen, na reflectie van jouw kant. Het enige wat je hoefde te doen was naar je account te gaan en dan de winsten bij te houden en daar zou je een link vinden waarmee je je prijs kon kiezen nadat je nagedacht had over wat je echt wilde winnen.

Hebben een goede avond 🎤

Guizmore
112 
27/09/2010 21:56:43

Het probleem is dat als uw cadeau eenmaal is gevalideerd en te laat is verzonden, het beste is dat u op uw winstpagina een verzoek tot omruiling invoert, zodat u automatisch het saldo in madpunt van de omruiling ontvangt, dan heeft u vanaf dat moment al uw tijd om dit met de klantenservice te bespreken. Het is een oplossing die ik u kan bieden, maar ik ben niet 100% zeker van zijn betrouwbaarheid. ^^^^

raphi62200
392 
27/09/2010 20:58:44

🙋 Goedenavond!

Ik raad u aan om uw verzoek aan de klantenservice te richten!
Klantenservice / Uw gewonnen geschenken (laatste keuze van de lijst) / Wissel een geschenk uit (3e keuze) en u vult het in tot uw aanvraag is ingediend. U krijgt snel antwoord van hen.

Goedenavond en gefeliciteerd!



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden