|
en het stelt u in staat om deel te nemen aan meer loterijen zonder zich te concentreren op een enkel geschenk, om te zien in gebruik, maar het idee lijkt goed
|
|
Dat is geweldig, ik hoop dat we niet steeds dezelfde winnaars vinden..... veel succes aan alle 😂
|
|
🙋Bonsoir Diner!
Het overkomt me regelmatig. Of u merkt het en herschrijft het, of u merkt het niet op en wij zullen nooit weten wat u bedoelde. Het is vervelend!
Goedenavond voor u! 🌹
|
|
Hallo iedereen
Het is al 2 dagen achter elkaar dat mijn raffelramen niet zijn terugbetaald. Is het een algemeen probleem of is het alleen mijzelf?
Hallo ohaime13! 🙋
Blijkbaar voor iedereen die inzetpunten op de ramen viel op 30 en 31 oktober (MadwinMadWinCadoVillage QuoVerbis MadlotoMadLotto. Zoals in het verleden is gebeurd met puntenterugbetaling of het geven van geschenken, dus het beste is om geduldig te zijn. Het is vervelend, maar goed. En 1 november, zoals de webmaster al zei, is de klantenservice niet op volle capaciteit.
Heb een goed weekend, iedereen! 🍸
Ik kreeg mijn punten ook niet terug. Dat klopt! Bij MadWin's hebben sommigen van hen ook geprofiteerd van het lange weekend! Waarschijnlijk hebben we morgen nieuws. Het is waar dat we daardoor niet de kans hebben gehad om onze punten opnieuw in te zetten op andere cadeaus. Tenzij we (alles) hebben gewonnen wat we willen. Een soort Hold Up 😂🍸 Overigens, het is mij die het verkeerd doet of wanneer we onze berichten willen bekijken, doet zich een technisch probleem voor (wat we hebben geschreven wordt gewist als we het bewerken) ? Dus, er ontbreekt iets in de boodschap net boven.
|
|
Hallo iedereen
Het is al 2 dagen achter elkaar dat mijn raffelramen niet zijn terugbetaald. Is het een algemeen probleem of is het alleen mijzelf?
Hallo ohaime13! 🙋
Blijkbaar voor iedereen die inzetpunten op de ramen viel op 30 en 31 oktober (MadwinMadWinCadoVillage QuoVerbis MadlotoMadLotto. Zoals in het verleden is gebeurd met puntenterugbetaling of het geven van geschenken, dus het beste is om geduldig te zijn. Het is vervelend, maar goed. En 1 november, zoals de webmaster al zei, is de klantenservice niet op volle capaciteit.
Heb een goed weekend, iedereen! 🍸
|
|
PS: Als de webmaster ons kon informeren. Een Halloween bug, de tijd veranderen, of misschien de wijziging van de tombola windows die een paar weken geleden werd aangekondigd..... ? Dank u wel! Dank u wel! 🌹
|
|
Hallo iedereen
Het is al 2 dagen achter elkaar dat mijn raffelramen niet zijn terugbetaald. Is het een algemeen probleem of is het alleen mijzelf? Hallo ohaime13! 🙋 Blijkbaar voor iedereen die inzetpunten op de ramen viel op 30 en 31 oktober (MadwinMadWinCadoVillage QuoVerbis MadlotoMadLotto. Zoals in het verleden is gebeurd met puntenterugbetaling of het geven van geschenken, dus het beste is om geduldig te zijn. Het is vervelend, maar goed. En 1 november, zoals de webmaster al zei, is de klantenservice niet op volle capaciteit. Heb een goed weekend, iedereen! 🍸
|
|
Hallo iedereen
Het is al 2 dagen achter elkaar dat mijn raffelramen niet zijn terugbetaald. Is het een algemeen probleem of is het alleen mijzelf?
|
|
Goedenavond, het begint precies op het moment dat het nieuwe systeem in werking treedt? Ik heb een tweede aanvraag voor een geschenk kunnen valideren, zal het tellen of niet? (het is altijd aangegeven dat je elke dag terug kunt komen) 🙋 Goede avond Kruisbes! De nieuwe voorzieningen waren gepland aan het begin van de week. Niets aan de horizon. U kunt uw geschenken normaal valideren. Laten we wachten..... Een goede avond! 🌹
|
|
Goedenavond, het begint precies op het moment dat het nieuwe systeem in werking treedt? Ik heb een tweede aanvraag voor een geschenk kunnen valideren, zal het tellen of niet? (er wordt altijd aangegeven dat u elke dag terug kunt komen)
|
|