Speler david78800 plaatste een bericht op 06/11 17:54 op het ZooValley Forum: GIFT CHEQUE. Beantwoord hem op ZooValley en ruil met andere spelers - Pagina 2

Drago Scratch Ticket
Aantal resterende tickets :3492 / 3500
Win 1 000,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Battle
Battle Booty Game
Win 30000 Punten
Ontdekken
Ontdek Carrot' and Kid
Carrot' and Kid Booty Carrot' and Kid
Win een schuimkanon
Ontdekken
PopCorn kraslot ticket
Aantal resterende tickets :3000 / 3000
Win 1 000,00 EUR
Ontdekken
Kras Ticket Juke Box
Aantal resterende tickets :12000 / 12000
Win 100,00 EUR
Ontdekken

onderwerp:  GIFT CHEQUE
calop06
611 
27/12/2010 14:21:09

Hallo,

Kan ik weten hoeveel gekke punten er nodig zijn om een cheque te krijgen voor 50 euro alstublieft?

Bij voorbaat dank bij voorbaat.


Hallo 🙋

Als je de punten hebt, een tip: activeer jezelf om het te bestellen 🙁y): Heb een goede

dag 🎤

sirius
23 
27/12/2010 01:20:19

Hallo 🙋 U

kunt een cheque krijgen voor 50 euro voor 2.958.950 punten.

Goede spelletjes

evy57
87 
26/12/2010 17:21:25

Hallo,

Kan ik weten hoeveel gekke punten er nodig zijn om een cheque te krijgen voor 50 euro alstublieft?

Bij voorbaat dank bij voorbaat.

calop06
611 
26/12/2010 11:57:32

Hallo web 🙋 Goed

lezend cyriletfab, het is een roman van ons lieve web 😀😀





cyriletfab
25 
25/12/2010 23:49:39

Ik volg u allen, die zich geen zorgen maken over de webovereenkomst, en ik ben zeer geraakt door uw boodschap die duidelijk tot uitdrukking komt en goed gezegd is! 1000 bedankt,
groeten,
fijne feestdagen en fijne feestdagen 😉

webmaster
1629 
24/12/2010 16:02:10

Ik erken dat het bericht dat naar u is verzonden slecht is uitgedrukt en nogmaals, ik ondubbelzinnig: de cheques worden verzonden, behalve in gevallen die door onze bank worden opgelegd en die ons verplichten uw identiteit te verifiëren.

We hebben altijd gewild dat dit forum geen alternatief zou zijn voor de klantenservice. Ik beschouw dit niet als censuur voor zover ik de algemene vraag publiceer en beantwoord, omdat het in feite alle spelers interesseert! Aan de andere kant moeten de uitwisselingen die je hebt met de klantenservice naar mijn mening privé blijven, vooral omdat je zaak wordt behandeld door een klantenmanager die je haar naam heeft gegeven en die je daarom persoonlijk behandelt. snel gebeuren! Par ailleurs, ce n'est pas spécifiquement par rapport à vous que je "bloque", mais parce que sinon d'autres vont logiquement être tentés de venir exprimer leur cas personnel ici, et nous avons vu dans le passé ce que ca a donné , Jammer genoeg. Maar ik kan mijn tijd niet besteden aan het beantwoorden van de problemen van spelers! Om nog maar te zwijgen van het feit dat je dan moet reageren op de antwoorden van de andere spelers die zich zorgen maken ... enz.
Het is voor mij onhandelbaar, begrijp me! Bovendien heb ik niet direct toegang tot al je gegevens, dus ik kan sowieso niet alles direct zelf controleren.

Als we willen dat deze ruimte voor iedereen prettig blijft, laten we ons er dan van bewust zijn dat dit van iedereen vraagt om bepaalde regels te respecteren. Ik noem zonder censuur het misverstand dat je hebt met de klantenservice, en alle spelers hebben het kunnen lezen!

Ik hoop dat u de betekenis van mijn blokkering begrijpt en mijn wens om geen verwarring te hebben tussen de behandeling van persoonlijke problemen, die uitsluitend door de klantenservice wordt gedaan, en algemene discussies, die hier worden gedaan.

Dus nogmaals, het bericht dat je hebt ontvangen verdient verduidelijking, ik bevestig het aan je... zonder censuur... maar dit is een kwestie van Klantenservice en het is een persoonlijk probleem! Mochten er zich in de toekomst nieuwe problemen voordoen, dan zal ik u niet beletten om u hier uit te spreken.

Ik weet dat er ontevreden mensen zullen zijn, ik verwacht alle mogelijke antwoorden, maar zoals altijd hoop ik erop te kunnen rekenen dat je aardig voor me blijft, zelfs als je het niet met me eens bent!


Het web'

calop06
611 
24/12/2010 15:50:06

Hello🙋 Uitwisselingen met de Klantenservice zijn privé, maar ik bevestig aan 2Loup1 dat de Klantenservice Cyriletfab heeft gevraagd zich aan deze procedure te onderwerpen. Nogmaals, zodra deze controles zijn uitgevoerd en gevalideerd bij onze bank, zullen er geen zorgen meer zijn.

Le Web'


Bonjour web 🙋 Dank

u voor deze verduidelijking 🙁y): Sorry

voor uw cyriletfab, kijk maar eens.

Gelukkige voortzetting en gelukkige vakantie naar alle 🎤

Datum van uitgave van het bericht 24/12/2010 17:23:10


cyriletfab
25 
24/12/2010 15:15:51

web wat ik niet begrijp is dat u dubbelzinnig bent met de klantenservice! Wie zegt me en ik site: "we sturen geen cheques meer, alleen transfers!" ....
Ik droom of ik ontvang niets meer van lol 😲

webmaster
1629 
24/12/2010 15:11:01

Hello🙋 Uitwisselingen met de Klantenservice zijn privé, maar ik bevestig aan 2Loup1 dat de Klantenservice Cyriletfab heeft gevraagd zich aan deze procedure te onderwerpen. Nogmaals, zodra deze controles zijn uitgevoerd en gevalideerd bij onze bank, zullen er geen zorgen meer zijn.

Het web'.

calop06
611 
24/12/2010 00:25:37

meer cheques bij MadWin !
Ik heb net geleerd dat MadWin geen cheques meer verstuurt !

Ze zullen alleen nog maar overschrijvingen doen..... sommige grote spelers zullen het leuk vinden,
voor anderen zoals ik vind ik het minder leuk....
het is meer een goksite maar een casino de.....


Hallo 🙋

Het is niet 1 april 😵 Je hebt net vernomen dat ik

met je kristallen bol 😀😀 x cheques heb besteld en dat ik ze altijd in korte tijd heb ontvangen, behalve wanneer de houtskool van ambtenaren verknoeit (het postkantoor) 😈 Tot slot, breng

ons hier het bewijs van je woorden 🙁y): Heb een goede dag 🎤



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden