Alles begint met een cadeau gewonnen op het cadeaupaneel op 25/02/2011 en noteerde "verzonden op 4/03/2011. Tot nu toe zo goed. Op 15/03, toen ik nog steeds niets zag aankomen, vroeg ik de klantenservice of deze vertraging normaal leek (?) Antwoord de volgende dag: "Misschien is het postkantoor te laat (ja, we kunnen het zeggen!), wacht nog een paar dagen". Oké, ik houd het vast. Vandaag 18/03 ontvang ik eindelijk het cadeau (ja!!!!!!!!) maar, teleurstelling, het is niet het verwachte "Chess Academy on PC" spel maar het spel "Poker Academy Pro Edition" (???????).
In de begeleidende brief wordt echter wel melding gemaakt van het gevraagde en op 14/03 (en niet op 4/03!) verzonden spel.
Nou, het is waarschijnlijk een vergissing! Het maakt niet uit of het spel interessant was..... maar dat is het niet!
Nou, ik ga naar een klacht indienen bij de klantenservice via de aanvraag indienen en bam! onmogelijk om af te ronden omdat het spel dat ik had moeten ontvangen niet in de voorgestelde lijst staat!
Dus, hoewel mijn kleine verhaal niet erg spannend is, kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen?