Speler groseille3333 plaatste een bericht op 04/11 11:08 op het ZooValley Forum: "geprivilegieerde status. Beantwoord hem op ZooValley en ruil met andere spelers - Pagina 2
Gratis spelletjes! Meld je aan en speel meer dan 1000 spellen! + Meer dan 12 000,00 EUR winst per week!
hallo 2loup1, goed toen ik begon te posten op het forum, was er een wachttijd voor validatie, toen mijn berichten verscheen onmiddellijk, en voor een paar weken is het weer tijd nemen..... het is niet per se vervelend, maar ik wil graag weten waarom van de hoe 😂 en dan dat mensen me vertellen dat ik misschien niet hebben gerespecteerd de regels is niet erg leuk, ik denk niet dat ik iets te wijten mezelf..en als dat zo was geweest, had ik een bericht kunnen ontvangen..... nou ja, hoe neem ik contact op met de klantenservice, want er is geen klantenservice die betrekking heeft op mijn zaak? Op dat moment is het al vrij laat, goedenavond iedereen, het is al vrij laat 🙋
Ik ga ze deze stap vragen; ik speel elke dag en ik denk niet dat ik de regels op de site of het forum heb gemist..... Ik had het goed gedaan, maar plotseling voel ik me daar beledigd........ 🤨
Ik zit in dezelfde situatie als Gooseberry, als je het hebt over actieve speler, betekent dat dan zoveel berichten geplaatst? Er zijn soms dagen en weken dat er niets te zeggen is zonder dat het overbodig is.....
Hallo, deze status is gereserveerd voor actieve spelers. Dus als u niet meer actief bent of als u zich niet meer aan de regels houdt, vervolgt u in dit geval de status. U kunt de klantenservice hierom vragen.