Speler EGH13579 plaatste een bericht op 07/04 10:02 op het ZooValley Forum: Probleem met geen 15 gratis spelletjes op zaterdag.. Beantwoord hem op ZooValley en ruil met andere spelers
Gratis spelletjes! Meld je aan en speel meer dan 1000 spellen! + Meer dan 12 000,00 EUR winst per week!
Ik weet niet waar ik dit probleem moet melden en ik heb al contact opgenomen met de klantenservice die me vertelde dat dit niet het onderwerp van een klacht is, plaats het hier.
Daar heb je elke dag idioot, we hebben 15 gratis games, maar net als afgelopen zaterdag, vandaag, heb ik de 15 gratis games niet gekregen.
Is het een bug, wetende dat ik ze niet heb gebruikt omdat ze niet bestonden.
Ik zou graag meer details en dat deze bug worden opgelost, in de regels, is het niet aangegeven dat zaterdag is uitgesloten van gratis games.
Ik heb precies naar de geschiedenis gekeken, maar het is waar dat als er geen spel wordt gecrediteerd vanwege een bug, we kunnen ze niet spelen en daarom zal het spel niet in de geschiedenis staan. Er moet ook een geschiedenis zijn van gratis spelletjes zoals boosters en betaalde credits.
verzeker u dat u recht heeft op uw 15 gratis spelletjes per dag, of het nu een weekdag of een weekenddag is.
Ik wil u er echter aan herinneren dat de klantenservice alleen onderdelen kan compenseren die van de geschiedenis zijn afgeschreven en die een incident hebben meegemaakt. U zult begrijpen dat in het belang van de eerlijkheid voor andere spelers, de betrokken afdeling u niet kan terugbetalen voor spellen die niet van uw rekening zijn gedebiteerd.
U moet ook weten dat Customer Service aandacht heeft voor alle spelers, of ze nu betalen of niet, en probeert uw incidenten zo snel en efficiënt mogelijk op te lossen, ongeacht uw status op de site.
je moet er toch nog over praten, hoe dan ook, deze site is een van de weinige vrij gulle en eerlijke gaming sites die ik nu ken.
Dit is geen klacht maar een eenvoudig verzoek om uitleg en een bugmelding.
In de tussentijd, midden op de dag, had ik de 15 gratis spelletjes.
Ik wil nog steeds dat iedereen gelijk is, zelfs als gratis spelletjes die niet op de dag worden gecrediteerd geen groot verlies is, we verliezen alleen de kans om een spel te spelen, niet het geld dat het onderwerp is van claims.
Het moet me een of twee keer zijn overkomen, maar aangezien dit gratis rondes zijn, heeft het niet veel gevolgen, het is beter om het te laten vallen en de volgende dag meer toe te passen, het is niet erg.
Klantenservice is niet iemand die probeert je te stoppen met spelen, in de correspondentie die ik heb gelezen zijn ze altijd correct geweest.
Hallo, Op zaterdag hebben we ook de 15 gratis spelletjes. Ik denk niet dat de klantenservice u zal antwoorden omdat u geen krediet zoals ik koopt. Dit probleem heb ik tot nu toe niet ondervonden.
Laten we niet te moeilijk zijn, want het is een gratis spelletjes site met 15 spelletjes en omdat we het niet kopen, moeten we het zo accepteren en klachten vermijden.