|
Hallo iedereen, ik heb MadWin een paar dagen geleden ontdekt en ik heb veel credits gekocht die ik op Catch A Prize heb gespeeld.
Ik had de kans om de lootbox te ontdekken en veel te kiezen.
(Ik nam een LAGRANGE yogurtmaker).
Was mijn partij vijf dagen in de wachtstand en is deze nu gemarkeerd als "Niet op de hoogte"?
Kun je me vertellen of dat normaal is, ik ben nieuw, dus dat is het.
Met vriendelijke groeten.
|
|
Voor identiteitscontrole is het logisch. Hoewel de meeste verhuurbedrijven eerlijk zijn met de regelgeving, aarzelen sommigen niet om fantoomaccounts aan te maken, vandaar de noodzaak om te verifiëren. In het gezin hebben we allemaal een account, dus hetzelfde adres, maar niet dezelfde namen (4 leden en 3 namen: gemengd gezin). Slechts één van de familienamen staat in de directory, dus gemakkelijk te verifiëren. Voor de andere leden, geen spoor van bestaan, als het geen verificatie op verzoek van MadWin is om de waarheidsgetrouwheid van de informatie (het werkelijke bestaan van de persoon) te rechtvaardigen door een verzoek om een kopie van de creditcard te identificeren. Dit is het bewijs dat deze site serieus is! Voor statussen in behandeling is geduld vereist. Wat we heel fijn vonden is de houding van MadWin ten opzichte van voorraadtekorten: een winst op het loterijvenster, dus weinig Game Punten , wordt teruggestort bij voorraadtekort. Maar ze vergoeden het tegen de waarde van het Geschenkenvenster, dat wil zeggen bijna 10 keer de inzet! Het ging niet om namen maar die van mijn broer, maar we delen de gaven, vergelijken onze scores als gezin,.... Teleurgesteld dat ik het geschenk niet had, maar verheugd om te zien dat de poes in Game Punten goed groeit! DANKJEWEL
|
|
geen zorgen Raphi maar voorlopig nog geen antwoord en je kunt je bestelling niet eens annuleren omdat het merk is geen bestelling geregistreerd wanneer je op geannuleerd klikt
|
|
Dag iedereen !
zezette4211, cashcube12, chevalier3000 of anderen, kunt u ons laten weten wanneer alles voor u up-to-date is. Dit stelt ons in staat om onszelf gerust te stellen als het ons overkomt.
Zoals 2loup1 aangeeft, zullen met de Cashcube, winkel- of loterijvensters, problemen met games, huidige of toekomstige innovaties... en zeker feestdagen, klantenservicereacties of cadeauvalidatie langer duren.
Laat het ons in dit geval even weten mevrouw en mevrouw de admins! Ook veel geluk!
Fijne dag allemaal en goede games!
|
|
Hallo
Ze hebben werk met de CASHCUBE 😀 Dan moeten sommigen op vakantie 🙁y):
Om je te laten wachten, neem een
Fijne dag
|
|
Kreeg dit als reactie van de klantenservice
De status niet ingevuld betekent dat dit geschenk wacht op validatie door de beheerder. De status van uw geschenk wordt bijgewerkt zodra de validatie van kracht is.
We blijven tot je beschikking.
Met vriendelijke groeten,
MadWin team
// voor een cadeau dat ik op 26 september heb gewonnen, heb ik de vraag een paar dagen later gestuurd en de klantenservice heeft me op 2 oktober geantwoord. Sindsdien is de status altijd "niet ingevuld".
De beheerder zou een beetje moeten verhuizen :)
|
|
hallo ik heb hetzelfde probleem maar het is langer geleden dan het duurt en op verschillende cadeaus te winnen of te bestellen en wanneer je op annuleer zijn merk klikt geen bestelling om op te slaan en de Game Punten worden afgeschreven. wat betreft de klantenservice nog steeds geen antwoorden, dus verwacht naar mijn mening niet dat je cadeaus een fijne dag zullen hebben.
|
|
Ik ben het helemaal met u eens en ik kan me het werk van de afdeling klantenservice van MadWin alleen maar voorstellen.
Maar omdat ik nieuw ben en deze status zie is het normaal dat ik mijzelf vragen stel, vooral dat ik ongeduldig ben om mijn prijs in ontvangst te nemen! 😂 Goedenavond
voor iedereen! Ik ben het helemaal met u eens! Daarom is het forum hier. Laat het ons weten als alles goed gaat met uw cadeau. Een goede avond! 🍸
|
|
Ik ben het helemaal met u eens en ik kan me het werk van de afdeling klantenservice van MadWin alleen maar voorstellen.
Maar omdat ik nieuw ben en deze status zie is het normaal dat ik mijzelf vragen stel, vooral dat ik ongeduldig ben om mijn prijs in ontvangst te nemen! 😂 Goedenavond
voor iedereen! Hallo 🙋 Zo niet vandaag, dan is het morgen: laten we niet vergeten dat geduld de pijler van de wijsheid is. Frédéric Mistral]. Heb een goede dag 🎤
|
|
Ik ben het helemaal met u eens en ik kan me het werk van de afdeling klantenservice van MadWin alleen maar voorstellen.
Maar omdat ik nieuw ben en deze status zie is het normaal dat ik mijzelf vragen stel, vooral dat ik ongeduldig ben om mijn prijs in ontvangst te nemen! 😂 Goedenavond
voor iedereen!
|
|