Speler Cashcube12 plaatste een bericht op 19/10 17:03 op het ZooValley Forum: GESCHENKSTATUS: GEEN INFORMATIE?. Beantwoord hem op ZooValley en ruil met andere spelers - Pagina 2
Gratis spelletjes! Meld je aan en speel meer dan 1000 spellen! + Meer dan 12 000,00 EUR winst per week!
PS: de validatietijd is voornamelijk te wijten aan het totale aantal gewonnen geschenken per dag om te valideren, controleer of het nog steeds beschikbaar is (anders ontvang je een e-mail van de Klantenservice en het equivalent in punten wordt je terugbetaald) zonder het doel van een Klantenservice te tellen, beantwoord alle verzoeken van de spelers die elke dag worden gedaan (geschenken, technische problemen....).
Ik werk voor een afdeling Klantenservice en dat is hetzelfde. We doen alles wat we kunnen!!! 😂
Als MadWin mijn ID-kaart zou willen hebben, dan zou ik die zonder problemen aan hem verstrekken, daar heb ik geen probleem mee, want ik ben een eerlijke speler en heb geen reden om te liegen!
Het probleem is dat de klantenservice geen antwoord geeft, maar ik denk dat ze veel verzoeken hebben.....
Nou, misschien is het gewoon een technisch probleem?
Goede avond en goede winsten voor iedereen!
Goedenavond!
Om uw verschillende verzoeken te beantwoorden, weet dat ik al 10 maanden geregistreerd ben en dat ik nog nooit om mijn identiteitskaart ben gevraagd. Het is niet systematisch. Maar in de regels die u aanvaardde toen u zich registreerde, kan de site u om uw kaart vragen. De klantenservice heeft veel aanvragen en veel werk, maar het is altijd efficiënt en snel geweest (ik spreek voor mezelf en veel spelers zullen het met mij eens zijn). En het belangrijkste om te weten is dat je moet wachten om je geschenk gevalideerd te zien. Het reglement bepaalt tot 5 weken, maar vaak maximaal 5 tot 10 dagen. Je hebt je geschenk al heel lang geleden gewonnen, dus zoals je zegt, is het beter om geduld te hebben.
Goedenavond aan u en gefeliciteerd met uw geschenk! 🌹
Als MadWin mijn ID-kaart zou willen hebben, dan zou ik die zonder problemen aan hem verstrekken, daar heb ik geen probleem mee, want ik ben een eerlijke speler en heb geen reden om te liegen!
Het probleem is dat de klantenservice geen antwoord geeft, maar ik denk dat ze veel verzoeken hebben.....
Nou, misschien is het gewoon een technisch probleem?
Ik kreeg een antwoord van de klantenservice: "De staat 'niet ingevuld' is een tijdelijke staat, wat betekent dat uw geschenk wacht op validatie door de beheerders. Deze status wordt bijgewerkt zodra de validatie effectief is"
Ik denk dat het deels is om multi-accounts (meerdere accounts voor dezelfde persoon) en ghost accounts te vermijden, maar ik ben geen expert op dit gebied!
Bovendien zie ik niet de interesse om een identiteitskaart te sturen in de wetenschap dat mijn gegevens goed zijn en dat het de eerste keer is dat ik me registreer op MadWin, die ìa verkeerd adres zal zetten om zijn lotsî LOL🤪 Eindelijk
hoop ik dat alles snel weer in orde komt, want voor één keer win ik ergens een bescheiden kavel en het is ìdepress meî 🙁 Dank u voor
Bovendien zie ik niet de interesse om een identiteitskaart te sturen in de wetenschap dat mijn gegevens goed zijn en dat het de eerste keer is dat ik me registreer op MadWin, die ìa verkeerd adres zal zetten om zijn lotsî LOL🤪 Eindelijk
hoop ik dat alles snel weer in orde komt, want voor één keer win ik ergens een bescheiden kavel en het is ìdepress meî 🙁 Dank u voor
gefeliciteerd voor de yoghurtmaker 🙁y): deze status is mij dus al overkomen. Na contact te hebben opgenomen met de klantendienst, vroegen ze me om een kopie van een identiteitskaart en een kopie van een factuur om mijn contactgegevens te verifiëren. Ze controleren de spelers om de site serieus te houden. Van mijn kant, na het verstrekken van deze documenten, is alles weer normaal, mijn partij werd gevalideerd en verzonden en nu ontvang ik mijn partijen zonder problemen. 😂 Dus, zoals u zei cricri04, zal
ik u adviseren om contact op te nemen met de klantendienst die u zal antwoorden en u de te volgen procedure zal geven, zodat u dit probleem niet langer hebt.
Ah, ik ben uw bericht aan het herlezen en u hebt al contact opgenomen met de klantenservice, ik weet zeker dat u nu al een antwoord heeft.
Nou, ik wens u een goede ontvangst van uw yoghurtmaker en goede spelletjes. 🌹