Speler Cashcube12 plaatste een bericht op 19/10 17:03 op het ZooValley Forum: GESCHENKSTATUS: GEEN INFORMATIE?. Beantwoord hem op ZooValley en ruil met andere spelers - Pagina 3

Ontdek Bee Lucky
Bee Lucky spel
Win Gaming Rg35Xx-laptop 5470+ klassiekers
Ontdekken
Ontdek Virtual Spacewar
Virtuele Spacewar
Gary heeft plezier in dit ZooValley pretpark ZooValley !
Ontdekken
Ticket à Gratter Sunset Diamond
Aantal resterende tickets :1000 / 1000
Win 2 000,00 EUR
Ontdekken
Ontdek Sugar Truck
Sugar Truck
Ontdekken
Ontdek Battle
Battle Booty Game
Win 5,00 EUR
Ontdekken

onderwerp:  GESCHENKSTATUS: GEEN INFORMATIE?
Cashcube12
11 
20/10/2010 10:31:52

Ja, ik heb contact opgenomen met de klantenservice, maar ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen en mijn kavel is nog steeds in een onwetende staat 😕 Voor

een keer won ik iets 🙁

cricri04
329 
20/10/2010 10:29:24

Als deze status aanhoudt, neem dan toch contact op met de klantendienst, zij zullen u een precies antwoord geven!

Cashcube12
11 
20/10/2010 09:37:04

Oké, bedankt!

Dus ik hoef me geen zorgen te maken, alles is duidelijk aan mijn kant of het nu de credits zijn of mijn informatie 😉

cricri04
329 
20/10/2010 00:55:31

Neem voor persoonlijke problemen contact op met de klantenservice. Ze zullen u snel antwoorden en ze zullen weten waar ze het over hebben, in tegenstelling tot ons.

Je moet echter weten dat er controles worden uitgevoerd voor nieuwe spelers om er zeker van te zijn dat er geen anomalieën op je account staan (informatie, credits etc.....) wanneer je account gevalideerd is, zullen je prijzen veel sneller gevalideerd worden op 😉

Cashcube12
11 
19/10/2010 19:57:08

Ik vind dit merkwaardig, misschien is het een technisch probleem?

Ik dacht er weer aan om op te laden, maar ik wacht op de validatie omdat ik het genoegen heb om een bescheiden prijs te winnen en na drie dagen een ongeïnformeerde staat in de wacht te slepen.... 🙁 Dankzij

Madwin MadWin voorhand om dit probleem op te lossen, maar aan de andere kant moeten ze veel werk hebben om al onze bestellingen te beheren, zodat ze deze status in de tussentijd kunnen plaatsen?

Dank u ook voor degenen die hetzelfde probleem hebben om hier te komen posten en voor de anderen als u dit probleem had na hoe lang het is opgelost?

Met vriendelijke groeten.

sofetjp
19/10/2010 18:54:09

Ik heb ook een "ongeïnformeerde" partij (van de loterij) voor 15 dagen, en ik stelde een vraag aan de klantenservice om de betekenis
te weten te volgen



DreamCentury logo
Gratis spelletjes zonder verplichting, gratis spelletjes en geschenken

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alle rechten voorbehouden